I'm back, hopefully

Så nu är jag tillbaka här på bloggen efter en väldigt lång "paus" om man får kalla det paus, kanske uppehåll låter bättre. Jaja, hur som helst hoppas jag att ni som läst har märkt att jag skriver på svenska och inte på engelska som jag gjorde förr, jag ändrade mig eftersom jag helt enkelt känner för att skriva på svenska och för att jag kan uttrycka mig på ett bättre sätt på svenska än på engelska. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men, det får väll bli för vad som faller in i mina tankar som är värda att nämna här, så att ni 5 unika besökare som besökte mig idag (fortfarande 16 oktober) har något att sysselsätta er med! Visst är jag omtänksam =) nämen i alla fall, det ska bli kul att se vart detta kommer att leda det är mycket som står på spel nu... Kommer jag att hålla uppdateringen mera kontinuerlig? Kommer ovissheten försvinna i och med att "djuret" kanske blir tillfälligt utrotat? Kommer jag klara av IB? Med tanke på...allt? Jodå det hoppas jag, jag kommer göra, men man vet aldrig... Finns säkert någon fånig statistik som bevisar att IB leder till att man löper större risk att bli psykiskt sjuk än om man går någon annan linje tex NV eller SP... Men  vi  hoppas alla att det inte stämmer, för visst vill vi inte bli sjuka och måste som 17/18 åringar redan hamna på dårhus och få äta pillren för resten av våra liv, det vore ju otroligt patetiskt och helt enkelt sjukt... Jag kan gott glädja er alla (IB) att chansen är kanske mindre än att jordens magnet fält skulle kollapsa...

Haha, för vet ni vad jorden är utan dess magnet fält, vet ni det? Ne tänkte så, om ni vill så kan jag ju förklara det och göra det genom att inte använda några fula termer från fysiken, utan genom en fin (hemsk) jämförelse med en aprikos som vår jord. Joo så här ligger det till, jordens magnet fält "håller" kvar ozonlagret på plats, och om magnet fältet försvann betyder det att även ozonlagret skulle försvinna... Man kan beskriva jorden utan ett ozonlager så här, tänk er en aprikos eller någon annan frukt, sätt den på en gaffel och håll upp den en bit ifrån er... Vid detta tillstånd är allt liv helt normalt på jorden som på aprikosen, men då magnet fältet försvinner --> ozonlagret... Då! Ta en fin hår spray som är ytterst brandfarlig, ta en tändare håll framför sprayen och tryck till! WHOOOSSS, en jäkla stor eld flamma sprutar ut rakt på våran lilla aprikos med andra ord jorden... Vem kan förutspå konsekvenserna av denna händelse?


Så ville bara säga att jag är tillbaka, förhoppnings vist en längre tid...

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen tillbaka ^_^

2007-10-17 @ 17:59:04
URL: http://sirenalucrima.blogspot.com
Postat av: Erik

Tack, Anna! It feels good to be back....

2007-10-17 @ 21:03:35
URL: http://annihilation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0